Защо искаме да участваме в проекта

Здравейте, скъпи приятели!

Имам желание детето ми да участва в този проект, за да мога да споделя моя опит и трудностите, които сме преодоляли по пътя на израстването му, свързани със заболяването, пречките и помощта, която съм получавала във времето от различни хора.
Мога да споделя и емоциите, които съм изживяла, шока, който получих първоначално, разбирайки диагнозата му, която ми беше хвърлена в лицето по възможно най-грозния начин от моя колежка, и от друга, която ми каза, че  нищо няма да стане от туй дете, вместо да го включи в група  за рехабилитация.

Мога да споделя също и методите, които съм използвала за лечението му, което беше трудно и много продължително (основна терапия – 6 години) и продължава още, но не така интензивно.
Моля да ни пишете какво ще представлява интерес за участниците в проекта.

Желаем успех на хубавото начинание!

Милена – майка на Веселин Ничев

2 Коментари to “Защо искаме да участваме в проекта”

  1. sashokat Says:

    Здравей, Милена,

    Сигурен съм, че Веско ще се справи страхотно.

    Нали го чувам как пее!

    🙂

    Поздрави!

  2. Anni Says:

    Здравейте,

    Много благодаря за публикацията! Ще споделя Вашия опит с немските участници и ще Ви пиша възможно най-скоро! Искам само да Ви помоля за малко търпение, защото в момента довършваме вече започнати задачи. Освен това преводът също ще отнеме известно време.

    Сърдечни поздрави:
    Ани


Вашият коментар

