Защо искам да участвам в проекта? (Милена)

Здравейте на всички,

Казвам се Милена и отскоро съм в проекта. Приветствам идеите за инклузия и активно европейско гражданско общество. Споделям също желанието за ангажираност към хората в неравностойно положение.

Бих искала да помогна и същевременно да науча повече за социалните проблеми, с които се занимава проектът, и заедно да мислим начини за отстраняването им. Уча философия и се интересувам от магистратура по социология и това, което ме свързва с проекта, е интересът ми към въпросите за метода на изграждане на социални структури, подпомагащи развитието и начина на функциониране на съществуващи такива, както и причините такива да имат слабо обществено и политическо влияние в България.

Като студент по философия, съм отворена за различното и ще се радвам да обменим опит и знание.

С  поздрав!

Милена

3 Коментари to “Защо искам да участвам в проекта? (Милена)”

  1. milleye Says:

    Здравей Ани,
    нямаше ме тези дни, съжалявам че не съм могла да отговоря навреме. Утре ще пусна превода на статията. Да преведа ли коментарите?
    Поздрави!
    Милена

  2. Anni Says:

    Здравей, Милена!
    Имам една молба: Би ли могла да преведеш статия от немския блог: http://europajugend.wordpress.com/2010/06/08/workshop/
    Ако да, то колко време ще ти е нужно?
    Благодаря предварително!
    С поздрав:
    Ани


Вашият коментар

