Ивайло Кънчев

Уважаеми дами и годпода,

казвам се Ивайло Кънчев и съм музикант и преподавател по ударни инструменти и активно учатствам в различни музикални и обществени проекти в град Мюнстер. Възпитаник съм на института по музикална педагогика към Вестфалския-Вилхелмски Университет в град Мюнстер, Северен- Рейн Вестфалия. Интересувам се от театър, модерна музика и музикална терапия и педагогика.

Създател съм на българското академично сдружение „Паисий“ през 2005 година в град Мюнстер и съм сегашен негов председател. От 2005 до 2008 година членувах и в представителната организация на чуждестранните студенти към университета в град Мюнстер, като в периода януари 2007/08 бях член и на управителния съвет на организацията. В същия период представлявах официално и българското академично сдружение „Паисий“ в управителния съвет на асоциацията на българските студентски сдружения в Германия. От 2009 година членувам и в сдружението за „Eвропейско изграждане и развитие“.

Подкрепям инициативата за активно гражданско общество в Европа и храня интерес към темата „инклузия“. Моите задачи в рамките на проекта „Ние за нас в Европа“ се заключават в преводаческа дейност. Говоря български, немски, руски и английски език. Допълнителна информация за мен можете да намерите на интернет адрес: www.ivo-knivo.de

Благодаря Ви!

Публикувано в Ние за нас.... Leave a Comment »

Вашият коментар

