Резултати от анкетата: Ивета

РЕЗУЛТАТИ

7 отговорили

I.1. Имате ли контакт с хора с увреждания?

Отговор „не” – 1, отговор „да” – 6, като от тези 6 5 посочват, че сред приятелите им има хора с увреждания, 3 посочват, че имат роднини с увреждания.

I.2. В каква степен се ангажирате за разрешаването на проблемите на хората с увреждания?

2 отговарят с „Правя дарение”, 2 с „Не се ангажирам”, 2 с „Работя в лобита на гражданско ниво”, 1 с „Работя и участвам в социални проекти, без да получавам финансово възмездие”.

I.3. По какъв начин може да се подобри ситуацията на хората с увреждания?

Всеки все по-често да има възможността да избере и получи помощта, от която има нужда – 7  с „Важно”

Подобряване на ситуацията по отношение на преодоляването на  бариерите в населените места – 7 с „Важно”

Подобряване на достъпа до образование за хора с увреждания – 7 с „Важно”

Повече права за хората с увреждания – 6 с „Важно”, 1 с „Не е чак толкова важно”

Стимулиране на контакта между хора с и без увреждания (например в църквата, в съседството, в клубове и т.н.) – 7 с „Важно”.

I.4. Моля оценете следните твърдения:

Различията между хората с и без увреждания дават възможност за всеобщо обогатяване. – 4 с „Вярно”, 3 с „Може би”

Да бъдеш различен е нещо напълно нормално. – 6 с „Вярно”, 1 с „Може би”,

Не е необходимо да имам контакт с хора с увреждания. – 3 с „Може би”, 4 с „Невярно”

Чувствам се несигурен при общуването си с хора с увреждания. – 1 с „Вярно”, 1 с „Може би”, 5 с „Невярно”

Искам да задълбоча контактите си с хора с увреждания. – 3 с „Вярно”, 4 с „Може би”

Имаме нужда от нова перспектива, която е над идеята за интеграция. – 5 с „Вярно”, 2 с „Може би”

Политика за хората с увреждания на европейско ниво може да бъде само от полза за всички  граждани на ЕС. – 6 с „Вярно”, 1 с „Може би”,

I.5. Според Вас хората с увреждания максимално ли са интегрирани в обществото?

0 с „Да”, 7 с „Не

I.6. Чували ли сте понятието  „инклузия“, т.е. „включване”?

6 с „Да, 1 с „Не”

I.7. Какво разбирате под „инклузия”, т.е. „включване“? (Моля напишете 3 думи, които асоциирате с понятието „инклузия“)

Равнопоставеност,разбиране, приемане

;

Може ли думата  да не е чуждица, не  е  близка до хората;

Не  харесвам тази  дума;

Подкрепа подкрепа подкрепа;

Включване, общност, равноправие;

I.8. Моля, подредете следните теми по важност (от 1 до 8;

1 = най-важно, а 8 = най-малко важно):

Икономическа криза – 4 написали „1”, 1 написал „2”, 1 написали „3”, 1 написал „8”

Международен тероризъм – , 1 написал „3”, 2 написали „2”, 3 написали „5”, 1 написал „6”, 2 написали „7”, 1 написал „4“.

Политика на ЕС в полза на хората с увреждания – 1 написали „2”, 1 написал „3”, 2 написали „7”, 1 написали „5”, 1 написал „6”

Безработица – 1 написал „1”, 3 написали „2”, 2 написали „4”, 1 написал „3”

Екологични проблеми – 2 написал „1”, 2 написали „3”, 2 написали „4”, 1 написал „6”

Социална „инклузия”, т.е. „включване – 1 написал „3”, 2 написали „4”, 2 написали „6”, 1 написал „5”

Сигурност на пенсионната система – 4 написали „5”, 1 написал „6”, 2 написали „7”

Друго – 1 написал „По-добра образователна система”, 6 написали „8”

II.1. Участвали ли сте в социални проекти, от които не сте получавали финансово възмездие?

1 отговорили с „Да”, 6 отговорили с „Не”

Ако да, с какво по-точно сте се занимавали?

Доброволец.

Колко дълго сте били дейни? – 2 години

II.2. Моля оценете следните твърдения:

Нямам време за социални проекти без финансово възмездие. –  4 с „Не съм съгласен”, 2 с „Съгласен съм”, 1 с „Напълно съм съгласен”,

Нямам добри впечатления от социални проекти без финансово възмездие. – 1 с „Изобщо не съм съгласен”, 2 с „Не съм съгласен”, 2 с „Съгласен съм”, 2 с „Напълно съм съгласен”

Физическото ми състояние не ми позволява да участвам в социални проекти без финансово възмездие. –  2 с „Изобщо не съм съгласен”, 3 с „Не съм съгласен”,1 с „Съгласен съм“ и 1 с „Напълно съм съгласен“

Искам да участвам в социални проекти без финансово възмездие, защото те са важни за професионалното ми развитие. – 3 с „Съгласен съм”, 3 с „Не съм съгласен”, 1 с „Изобщо не съм съгласен“

От съчувствие към нуждаещите се бих искал(а) да участвам в социални проекти без финансово възмездие. – 3 с „Не съм съгласен”, 2 с „Съгласен съм”, 2 с „Напълно съм съгласен”,

Бих искал(а) да участвам в социални проекти без финансово възмездие, за да се запозная с хора, които споделят моя светоглед. – 4 с „Съгласен съм”,  2 с „Не съм съгласен”, 1 с „Напълно съм съгласен”

Друго  (какво бихте желали да кажете?) –

II.3. Били ли сте облагодетелствани от подобен вид проекти?

1 отговорили с „Да”, 6 отговорили с „Не”

Ако не, какви са причините?

Нямам нужда от помощ – 4 с „Изобщо не съм съгласен”, 3 с „Не съм съгласен”

В обкръжението ми има достатъчно хора, които ми помагат – 2 с „Не съм съгласен”, 4 с „Съгласен съм”, 1 с „Напълно съм съгласен”

Не вярвам, че от подобен вид проекти мога да получа някаква помощ – 3 с „Изобщо не съм съгласен”,2 с „Не съм съгласен”, 2 с „Съгласен съм”

Не съм знаел(а) към кого да се обърна –2 с
1 с „Изобщо не съм съгласен“ 1 с „Съгласен съм”, 1 с „Не съм съгласен”, 3 с „Напълно съм съгласен”

Не ми е приятно да моля за помощ. – 1 с „Не съм съгласен”, 24 с „Съгласен съм”, 2 с „Изобщо не съм съгласен”

II.4. Какво е значението на социалните проекти за развитието на ЕС? Моля, оценете следните твърдения:

Възможност за благосъстояние – 1 с „Изобщо не съм съгласен”, 4 с „Съгласен съм”, 1 с „Не съм съгласен”, 1 с „Напълно съм съгласен”

Възможност за културно обогатяване –  7 с „Напълно съм съгласен”

Възможност за социална „инклузия”, т.е. „включване ” – 6 с „Съгласен съм”, 1 с „Напълно съм съгласен”

Възможност за подпомагане на развитието на европейското гражданско общество –  6 с „Съгласен съм”, 1 с „Напълно съм съгласен”

Локалната социална ангажираност без финансово възмездие няма нищо общо с ЕС – 6 с „Не съм съгласен”, 1 с „Съгласен съм”

III.1. Възраст:

45,22,32,33,15,21,17

III.2. Националност:

11 отговорили „Българска”

III.3. Пол:

1 отговорил с „мъж”, 6 отговорили с „жена”

III.4. Професия:

2 с „Ученик”, 2 с „Студент”, 3 с „Работещ”

III.5. В коя страна живеете в момента?

11 с „България”

От колко време? – 45,22,32,33,15,21,17

III.6. Моля оценете следните твърдения:

Интересувам се от социални въпроси. –  5 с „Съгласен съм”, 2 с „Напълно съм съгласен”

Интересувам се от политиката на ЕС. – 4 с „Съгласен съм”, 3 с „Не съм съгласен”

Чувствам се гражданин на ЕС. – 4 с „Съгласен съм”, 3 с „Не съм съгласен”

Аз съм активен гражданин и като такъв участвам много често в различни мероприятия. – 3 с „Съгласен съм”, 2 с „Не съм съгласен”, 2 с „Напълно съм съгласен”

Вашият коментар

