Срещата в Мюнстер от 03.09 до 12.09.2010 се проведе успешно!

Здрвейте скъпи приятели от България,

Благодаря на всички, които взеха участие в срещата в Мюнстер от 03.09 до 12.09.2010 и спомогнаха за нейното благополучно провеждане!

Надявам се на всички много да ви е харесало и още повече мотивирало за оставащите последни месеци от проекта.

На мен лично всички много ми липсвате и считам, че не съм сама по начина, по който се чувствам! Много ме обогатихте и бях много щастлива да се запозная с вас лице в лице! Подобни мисли сподели Ани в немския  блог, където е поздравила всички участници с един невероятно красив клип за България. За това искам и аз да ви поздравя с два клипа на Мюнстер – Германия.

Нека така взаимно си спомним за хубавите моменти, които заедно изживяхме:

Приятно гледане! Нека да се вдъхновим за бъдещата ни взаимна работа!

Поздрави на всички!

Яница

6 Коментари to “Срещата в Мюнстер от 03.09 до 12.09.2010 се проведе успешно!”

  1. Предстоящи задачи до декември « Ние за нас в Европа Says:

    […] Срещата в Мюнстер от 03.09 до 12.09.2010 се проведе успешно! […]


Вашият коментар

