Дилян Палаузов

Здравейте,

Казвам се Дилян Палаузов и въпреки всички легенди около мен съм си съвсем обикновен човек.  Обичам да програмирам, разходките и изобщо пътуванията, книжките, наскоро открих и най-новата си страст – симултанните преводи.  Живея в гр. Карлсруе (долна лява Германия), а оригинално съм от Варна.

Радвам се, че мога да бъда част от проекта „Ние за нас в Европа“.  Той ми дава възможност да погледна на обществото от друга перспектива и да се обогатя.  Признавам си, че не се бях замислял над проблемите при хората с увреждания.  Не отричах тяхното съществуване, но не се бях занимавал с тях.

До писане

Публикувано в Ние за нас.... 1 Comment »

Един коментар to “Дилян Палаузов”

  1. Александър Says:

    Здравей,

    Благодаря ти, че се включи в проекта. Много ни помогна, просто всички останаха много доволни от превода.
    Поздравления и ще се радвам да продължиш да участваш.

    Поздрави!


Вашият коментар

