Виктория Илиева

Здравейте,

Аз съм Виктория Илиева, най-новият член на проекта „Ние за нас в Европа“. На 20 години съм, живея в София и уча медицина вече втора година (само колко авторитетно звучи).  Завършила съм 91. ГПНЕ, известна още като Немката гимназия, и благодарение на нея имам сегашните си познания по език и много повече. Интересувам се от музика, пея в хор „Св Параскева“ към софийската Художествена академия и от време на време пиша разкази, за да балансирам натрупаните енергии.

За проекта разбрах в края на август, но вече беше късно да се включвам като пълноправен член. Затова просто подкрепях идеята отстрани. Само ден преди срещата в Мюнстер получих обаждане, с което ми казаха, че мога да стана част от „Ние за нас в Европа“, ако имам мъзможност да замина веднага. Радвам се, че приех, защото ставайки час от тази младежка общност, аз разбрах какво се крие всъщност зад думата „инклузия“ и ми хареса да я прилагам. Смятам оттук нататък да бъда активна до края на проекта, а и след това, защото взаимопомощта и разбирането не трябва да се ограничават само в рамките на няколко месеца. На хората с увреждания вече няма да гледам чисто от медицинска гледна точка, а от човешка. Така ще мога да им помагам много по-добре. Благодаря на всички, които ми показаха този път.

Надявам се да се видим отново, за да продължим заедно с идеите си!

Публикувано в Ние за нас.... 1 Comment »

Един коментар to “Виктория Илиева”

  1. Anni Says:

    Скъпа Вики!

    Радваме се, че си част от екипа!

    Много се радвам, че се запознахме и че ще работим заедно!

    Лека седмица и до скори онлайн срещи! 🙂

    Със сърдечен поздрав:
    Ани


Вашият коментар

