Веско и неговият опит

Здравейте, аз съм Веско.

Искам да кажа за моето  участие в проекта. Много се радвам, че се запознах с Яница, Силвия, Табеа, Ани, Марен, Нана и другите. Беше ми приятно да видя Германия,  да разгледам църквите и катедралите в Мюнстер и да се запозная с културата и част от историята на Германия. Много ми хареса зоокъта на селището Хоф Холц. Монго се радвам за участието ми в театъра и най-много за това, че пях пред публика.

Бих се радвал и за напред да имам възможност да участвам в други такива проекти и да пея. Това ми дава чувство за пълноценност и сигурност при  общуването ми с различни хора.

Вашият коментар

